About Me

My photo
Thanks for all my member for the support.

Friday, July 19, 2019

BACKUP SYSTEM

HI,ONCE AGAIN WITH ME!! (KHAI)

Hari ini saya akan membincangkan tentang "backup system"..

seperti apa yang anda tahu,kesalahan biasa dilakukan ialah tdak melakukan >backup @ sandaran pada data-data penting.

secara reality,sememangnya (YA)..
SAYA TAHU SEMUA NIE..




Tapi jangan risau, saya akan beritahu anda sesuatu yang pastinya saya tahu yang anda kurang tahu..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Terdapat 2 jenis sokongan separa asas.

1)Peningkatan 1 sandaran semua fail yang anda telah berubah sejak sandaran penuh atau tambahan

2)Pembezaan 1 sandaran semua fail yang anda telah berubah sejak sandaran penuh yang terakhir..

SEKIAN...


No comments:

Post a Comment

COMMENT PLEASE!

kongfigurasi router

JUST MAKE YOUR DAY MORE GOOD!! pada hari ini saya akan megenalkan anda bagaimana hendak mengkongfigurasikan router.  ----------------...